woensdag 6 april 2011

Herenfiets

Ik zou u nog informeren over het gesprek wat ik zou voeren met de fietsenhandelaar. Wel nu, dat gesprek is niet tot ieders tevredenheid afgerond, ik kreeg niet de verlangde korting van 15% op de nieuwprijs van € 799 per fiets. Toch enigzins teleurgesteld verliet ik de winkel. Op dat moment herinnerde ik me de email welke ik zaterdag 26-3-2011 had verstuurd naar een zekere Johan op Markplaats welke de door mij gewenste Gazelle te koop had staan,. Johan meldde mij toen dat er meerder kapers op de kust waren maar dat hij mij zou bellen/mailen op dinsdag 29 maart als de fiets nog niet verkocht zou zijn. Als een wonder kreeg ik bij het verlaten van de winkel een email van Johan, of ik nog interesse had.... nou en of! Een afspraak was snel gemaakt en nog dezelfde avond zijn we naar Westmaas afgereisd. De deal was rap beklonken. Na het overhandigen van € 350 was ik eigenaar van een heuse Gazelle!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten